Blogi

Viis parimat reklaami kingiideed👉

Viis parimat reklaami kingiideed

Paljud meid on kogenud seda, kui meile ulatatakse mõnel messil pastakas, võtmehoidja või mõni muu sarnane ese kingituseks. Sellisel tegutsemisviisil on palju positiivseid omadusi, millest peamine on see, et reklaamkink toimib visiitkaardina.
Näiteks soovid oma töötajate riietele ettevõtte sümboolikat peale või soovid oma emale emadepäevaks ainulaadset tassi või ostukotti, siis sa hakkad ju mõtlema sellele, kes sellist teenust pakub. Kui keegi on sulle varem mõne Yes Reklaami logoga toote kinkinud, siis suure tõenäosusega uurid sa kõigepealt just selle ettevõtte ja nende pakutavate toodete ja teenuste kohta. See sama idee toimib iga ettevõtte ja kliendi vahel. Lühidalt öeldes tähendab see seda, et kasvatad seeläbi inimestes teadlikkust oma brändist, ettevõttest või organisatsioonist, ning sa suurendad inimestes alateadlikult brändi lojaalsust. Reklaamkingituse tegemine on üks kõige soodsamaid turunduskanaleid.
Antud postituses toome välja viis parimat reklaami kingiideed.

Tekstiiltooted
Tekstiilitooteid on väga palju erinevaid alustades särkidest ja lõpetades vihmavarjudega. Peamised tekstiilitooted, mida kasutatakse reklaamina, on ettevõtte tööriided. Lisaks ettevõtte reklaamimisele, aitavad need suurendada ka meeskonnatunnet.
Tekstiilitoodete suureks plussiks on väga suur valik ja praktiline kasutusviis. Lisaks sellele, et saad kasutada neil ettevõtte sümboolikat, on võimalik tellida ka personaalseid kingitusi. Näiteks soovid kinkida oma emale ainulaadse kujundusega ostukoti või minna perega pildistama ja soovite kanda omanäolisi särke.

Kirjutusvahendid
Kirjutusvahendid on kasutusel meie kõigi igapäeva toimingutes. Seega saab kirjutusvahend olla samaaegselt nii töövahend kui ka reklaamikandja. Lisaks ettevõtte reklaamimisele on need väga populaarsed ka erinevatel konverentsidel ja seminaridel. Hoolimata sellest, et tänapäeva maailm on küllaltki digitaalseks muutunud, ei ole kirjutusvahendite vajadus vähenenud. Me kasutame pastakaid nii kodus, kontoris kui ka koolis.
Olen kindel, et ka sina, kes sa seda praegu loed, oled saanud mõnelt messilt või poliitikult pastaka, sest just pastakas on kõige enam levinud reklaamkingitus.

Jooginõud
Tänapäeval on piisavas koguses vee joomine muutunud inimeste jaoks aina olulisemaks ja sama oluline on inimeste jaoks ka kvaliteetse kohvi nautimine. Korduvkasutatava jooginõuga aitad kaasa keskkonna säästmisele ja saad ka raha kokku hoida. Kui sul on kvaliteetne ja stiilne termos, siis saad teha endale hommikuti sooja joogi kaasa ja sa ei pea kulutama aega tankla peatusele. Sama kehtib ka joogipudeli kohta. Kui sul on stiilne joogipudel, mille kasutamine on mugav, siis ei pea sa veepudeli tühjaks saamise korral uut ostma, vaid saad täita oma joogipudeli kraanist tuleva veega.
Kõige populaarsemad jooginõud on logoga termosed, joogipudelid, kruusid, kohvitopsid ja joogitopsid. Logoga jooginõu tõmbab tähelepanu nii tänaval, kontorilaual kui ka trennisaalis.

Elektroonika
Viimaste aastatega koguvad aina enam populaarsust akupangad ja juhtmevabad laadijad. Lisaks laadijatele on populaarsed ka erinevad juhtmeotsikute komplektid. On ju tüütu kaasas kanda mitut erinevat laadijat. Elektroonika toodetes on väga populaarsed ka logoga mälupulgad, kellad, taskulambid jne.

Kontoritarvikud
Logodega kontoritarvikud on väga praktilised reklaamkingitused. Lisaks nende praktilistele omadustele aitavad need luua kontoris ühtset stiili. Peamised kontoritarvikud, mis sobivad nii kontori kui ka reklaamkingituseks on logoga märkmik, visiitkaardihoidja, märkmepaber, kell, võtmehoidjaid jne.

Erinevatest trükimeetoditest✨

Kuumpresstrükk
Kuumpresstrükk on meetod, kus saadakse graafika tekstiilile kuumust ning survet kasutades. Täpsemalt pressitakse õhuke kile suure kuumuse ja surve abil kanga külge.
Kuumpresstrükil on kaks võimalust, õige värvitooni saamiseks. Esimene võimalus on see, et kui logo koosneb vaid paarist toonist, siis võime leida samas toonis värvi kile juba valmis värviliste kilede valikust ja seejärel saab logo spetsiaalse lõikuriga kohe välja lõigata. Juhul kui soovitud värvitooni ei ole või logo on mitmevärviline ja erinevate üleminekutega, siis on meil võimalik logo ka spetsiaalse valge paberi peale printida ja soovitud kujul välja lõigata. Lisaks saab kuumpressi abil teha ka helkurtrükki.
See sobib hästi meeskonnavormide, sponsorlogode, numbrite ja nimede trükkimiseks, aga ka töö- ja reklaamrõivastele. Sobib hästi väiksema koguse korral ja selle eeliseks on kiirus ning soodne hinna ja kvaliteedi suhe.

Sublimatsioon
Sublimatsioon trükkimine on trükitehnika, kus värvid on trükitud otse kanga pindmise kihi sisse, täpsemalt värvid aurustatakse materjali sisse. Selle suurimaks eeliseks on vastupidavus – värvid püsivad pikalt säravana ega tuhmu. Lisaks ei muuda sublimatsioonitrükk kanga omadusi (hingavus, elastsus, venib koos tootega, ilma et hakkaks pragunema).
Sublimatsiooni miinuseks on see, et see sobib vaid riidele, mis sisaldab vähemalt 70% polüestrit. Oluline on teada ka seda, et värvitoonid püsivad õiged vaid valgele põhjale trükkides. Kui riie on värviline, siis trükivärv muutub tunduvalt tuhmimaks ja õiget värvi pole võimalik garanteerida.
Lisaks rõivastele saab teha sublimatsiooni ka teistele tekstiilitoodetele, kui ainult riietele. Näiteks vihmavarjudele, kottidele, torusallidele, põlledele, rätikutele. Lisaks saab sublimatsioontrükki teha ka termostele ja kruusidele, mille pind on kaetud spetsiaalse kihiga.

Tikkimine
Masintikand on logode või kujutiste toodetele pealekandmine niidi ja nõela abil. Kujutise tikib tootele tikkimismasin kujundaja poolt joonistatud programmi alusel.
Tikkida võib peaaegu kõikidele tekstiiltoodetele: dressipluusid, fliisid, joped, kudumid, polosärgid, froteerätikud, pleedid, kotid, mütsid, spordirõivad ja tööriided. Enamasti tikitakse otse toodetele, kuid võimalik on valmistada ka embleeme või nimesilte. Tikandi eeliseks on kulumiskindlus, eseme pinnal on see reljeefne ning vastupidav, seda ei kahjusta päikesevalgus.

Siiditrükk
Siiditrükk on trükkimise meetod, kus värv kantakse trükitavale materjalile läbi peenikese võrgu (siidi), mis on pingutatud raamile. Trükivalmis raamid seadistatakse trükikarussellile – iga värv kantakse trükilauale kinnitatud tootele eraldi. Soovitud kujutis on võrgus avatud. Pinnad, mis värvi ei pea läbi laskma on kaetud emulsiooniga. Värvi laialiajamiseks ja üleliigse värvi eemaldamiseks kasutatakse raaklit. Värv kuivab ja kinnistub esemele kuivatustunnelis või lihtsalt õhu käes. Trükkida on võimalik nii tekstiiltoodetele kui ka teistele tasapinnalistele materjalidele.
Kuigi siiditrükk on enim levinud kujutiste ja logode trükkimiseks kangastele ja tekstiilitoodetele (nagu t-särk, poekott, spordirõivad) saab kujutisi siiditrüki meetodil väga edukalt trükkida ka kõikvõimalikele silindrilistele ja lamedapinnalistele toodetele, nagu kruusid, termosed, klaasid, pastapliiatsid, helkurid.
Siiditrüki hind sõltub trükitavast kogusest, trükkide arvust ühele tootele (ette, taha, varrukale) ja pildi värvide arvust. Värvilise siiditrüki tegemiseks peab iga värvi jaoks kasutama erinevat raami.

Lasergraveering
Lasergraveering on tehnoloogia, kus laserkiir põletab sümboolika toote pinnale. Tehnoloogia seisneb selles, et kiirega eemaldatakse tootelt pindmine kiht, mille tulemusena muutub eseme värv või reljeef. Graveeringu värvus sõltub laseri ja materjali reageerimisest, mille tulemuseks on materjalile omane toon. (Nt: roostevaba terasel mustjas, alumiiniumil valge, puidul tumepruun). Erinevate materjalide puhul jääb lasergraveeringu jälg erinev ja vahest ka reklaamkingituste erinevate partiide puhul võivad graveeritud sõnumi või logo värv erineda. Silindrilistele toodetele ( kruusid, klaasid, termosed jne. ) on võimalik graveerida ümber toote, kasutades selleks spetsiaalset masinasisest pöörajat. Lisaks on lasertehnoloogiaga võimalus graveerida ka fotot.

Tampotrükk
Oma olemuselt meenutab tehnoloogia natuke templiga trükkimist. Kuigi kujutis antakse edasi silikoonist padjaga ehk trükitampooniga, siis tegelikult on peamiseks elemendiks siiski sügavtrüki plaat, mis määrab värvi koguse ja kujutise. Trükijälg jätab siiditrüki moodi mahulise trükise mulje. Värviga täidetud anum liigub üle trükiplaadi ja täidab plaadile söövitatud logo kujutise värviga. Tampoon imab trükiplaadilt värvi enda külge ja järgmise vajutusega kannab selle üle tootele. Toode kuivatatakse õhu käes või tunnelahjus.
Kui on soov trükkida erikujulistele toodetele või siis pehmetele toodetele, on see ainuvõimalik trükitehnoloogia. Tampotrükk on parim viis logode pealekandmiseks ümara, nõgusa või ebakorrapärase kujuga toodetele. See võimaldab trükkida väga peeneid jooni ja detailseid kujutisi, mida näiteks siiditrükis teostada ei saa.

X